VALLA PUBLICITARIA INSTALADA EN LA AVENIDA DE LA GENERALITAT VALENCIANA, DELANTE DEL AMBULATORIO DE MANISES.

TANCA PUBLICITARIA INSTALADA EN L’AVGDA DE LA GENERALITAT VALENCIANA, DAVANT DE L’AMBULATORI DE MANISES.


LA CATALANISACIO DELS NOSTRES FILLS

L'educacio que estan rebent els nostres fills es una catalanisacio total. L'ensenyança del català en l'escola, per mig de la normativa de l'A.V.LL. ( ACADEMIA VALENCIANA DE LA LLENGUA ), es la mateixa que la de l'IEC ( INSTITUT D'ESTUDIS CATALANS ), català pur i dur, sense amagar-se.

Com a pares, agüelos-yayos, ¿ Anem a seguir consentint que mos lleven la Nostra Llengua Valenciana, que manipulen l'Historia i la Cultura de la nostra PATRIA VALENCIANA ?

SI TE CALLES, SI NO DIUS RES, SI NO DENUNCIES RES, ES COM SI NO PASSARA RES.

NO TE CALLES, ¡ ¡ ¡ REACCIONA ! ! !

EL TEU SILENCI, LA TEUA PASSIVITAT, INDIFERENCIA I MENINFOTISME ES LA NOSTRA DESTRUCCIO.


A continuación 2 vídeos + 1 enlace, que son importantes que los escuches y leas, para terminar con el despilfarro, amiguismo, mala gestión, endeudamiento y privilegios de los políticos actuales.

ESCOLTA EL MENSAGE - ESCUCHA EL MENSAJE

ESCOLTA EL MENSAGE - ESCUCHA EL MENSAJE

LEE EL ENLACE Y CONOCE EL MAPA DE LA CORRUPCIÓN EN ESPAÑA. REENVÍALO.

LLIG L’ENLLAÇ I CONEIX EL MAPA DE LA CORRUPCIO EN ESPANYA. REENVIA-LO.

martes, 17 de mayo de 2011

FALTEN 5 DIES PER A VOTAR

Alguns membres de la Candidatura de Coalicio Valenciana de Manises, per ad estes eleccions del 22 de Maig de 2011. D’esquerra a dreta:

Fran Darijo, Pepe Esteve, Raquel Bort, Reme Garcerà, Salvador Royo, Angel Navarro i Vicent Garcerà.


EN ESTES ELECCIONS

Falten 5 dies per anar a votar, 3 per a que finalise la campanya.

A estes eleccions de 2011, Coalicio Valenciana de Manises s'ha presentat al Poble en lo que ha pogut. Una campanya curta i en pocs mijos, pero que ha portat a cada casa la carta de presentacio de Reme Garcerà, com a Cap de Llista, aixina com el mensage i extracte del programa municipal per a poder entrar en l'Ajuntament i intentar portar a cap les propostes presentades.

Este mig de comunicacio, que es Internet, nos ha ajudat a difondre el nostre mensage, dirigit a tota Manises, pero sobre tot a eixos ciutadans que no voten, que estan farts del bipartidisme dels dos grans partits i que no deixen entrar a cap representant d'atra forma de fer Poble, pero que tenen tant de dret a manifestar-se com ells, pero que les lleis no deixen.

Si no entra sabia nova en l'Ajuntament i fa que la dinamica que fins ara es porta no es canvie, continuarem tenint + de lo mateix: Sous vitalicis per a regidors que es deuen al Poble ( que deurien cobrar una remuneracio minima pels temps invertit ) i no, com ara, que estan lliberats ( deixant-se un treball, si es que'l tenien ) per a cobrar uns diners que mai havien ensomiat.

La falta de transparencia, la prepotencia, la mala gestio dels diners publics han portat a Manises a estar endeutat en mes de 20 millons d'euros, casi, casi, el presupost de 2011.

Els invitem a llegir el Programa Municipal i Autonomic, i voran com lo que proponem son coses, llogiques, normals, concretes i necessaries.

A eixes persones desencantades, que no confien en lo que ara tenim, que no estan conforme en com s'han fet les coses, els invitem a que confien en COALICIO VALENCIANA i el proxim dumenge 22 de Maig, tenen l'ocasio per a poder-se manifestar.

CANVIAR NO ES MAL, PIJOR ES QUEDAR-SE COM ESTEM.



EN ESTAS ELECCIONES

Faltan 5 días para ir a votar, 3 para que finalice la campaña.

A estas elecciones de 2011, Coalicio Valenciana de Manises se ha presentado al Pueblo en lo que ha podido. Una campaña corta y con pocos medios, pero que ha llevado a cada casa la carta de presentación de Reme Garcerá, como Cabeza de Lista, así como el mensaje y un extracto del programa municipal para poder entrar en el Ayuntamiento e intentar llevar a cabo las propuestas presentadas.

Este medio de comunicación, que es Internet, nos ha ayudado a difundir nuestro mensaje, dirigido a toda Manises, pero sobre todo a esos ciudadanos que no votan, que están hartos del bipartidismo de los dos grandes partidos y que no dejan entrar a ningún representante de otras formas de hacer Pueblo, pero que tienen tanto derecho a manifestarse como ellos, pero las leyes no les dejan.

Si no entra sabia nueva en el Ayuntamiento y hace que la dinámica que existe ahora no se cambie, continuaremos teniendo más de lo mismo: Sueldos vitalicios para unos concejales que se deben al Pueblo ( que deberían de cobrar una remuneración mínima por el tiempo invertido ) y no, como ahora, que están liberados ( habiéndose dejado un trabajo, si es que lo tenían ) para cobrar un dinero que nunca hubiesen soñado.

La falta de transparencia, la prepotencia, la mala gestión del dinero público, han llevado a Manises a un endeudamiento de más de 20 millones de euros, casi, casi, el presupuesto de 2011.

Les invitamos a leer el Programa Municipal y Autonómico, y verán como lo que proponemos son cosas, lógicas, normales, concretas y necesarias.

A esas personas desencantadas, que no confían en lo que ahora tenemos, que no están conformes en cómo se han hecho las cosas, les invitamos a que confíen en COALICIO VALENCIANA y el próximo domingo 22 de Mayo, tienen la ocasión para poder manifestarse.

CAMBIAR NO ES MALO, PEOR ES QUEDARSE COMO ESTAMOS.

MEMBRES DE LA CANDIDATURA DE CV MANISES:

Puncha damunt de la llista per a vore-la mes gran.

Si encara no tens el sobre ( que te'l te que entregar correus ) en la carta de presentacio, la papereta, i un extracte del programa municipal, envia un correu a cvmanises@ono.com i te'l farem aplegar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario