VALLA PUBLICITARIA INSTALADA EN LA AVENIDA DE LA GENERALITAT VALENCIANA, DELANTE DEL AMBULATORIO DE MANISES.

TANCA PUBLICITARIA INSTALADA EN L’AVGDA DE LA GENERALITAT VALENCIANA, DAVANT DE L’AMBULATORI DE MANISES.


LA CATALANISACIO DELS NOSTRES FILLS

L'educacio que estan rebent els nostres fills es una catalanisacio total. L'ensenyança del català en l'escola, per mig de la normativa de l'A.V.LL. ( ACADEMIA VALENCIANA DE LA LLENGUA ), es la mateixa que la de l'IEC ( INSTITUT D'ESTUDIS CATALANS ), català pur i dur, sense amagar-se.

Com a pares, agüelos-yayos, ¿ Anem a seguir consentint que mos lleven la Nostra Llengua Valenciana, que manipulen l'Historia i la Cultura de la nostra PATRIA VALENCIANA ?

SI TE CALLES, SI NO DIUS RES, SI NO DENUNCIES RES, ES COM SI NO PASSARA RES.

NO TE CALLES, ¡ ¡ ¡ REACCIONA ! ! !

EL TEU SILENCI, LA TEUA PASSIVITAT, INDIFERENCIA I MENINFOTISME ES LA NOSTRA DESTRUCCIO.


A continuación 2 vídeos + 1 enlace, que son importantes que los escuches y leas, para terminar con el despilfarro, amiguismo, mala gestión, endeudamiento y privilegios de los políticos actuales.

ESCOLTA EL MENSAGE - ESCUCHA EL MENSAJE

ESCOLTA EL MENSAGE - ESCUCHA EL MENSAJE

LEE EL ENLACE Y CONOCE EL MAPA DE LA CORRUPCIÓN EN ESPAÑA. REENVÍALO.

LLIG L’ENLLAÇ I CONEIX EL MAPA DE LA CORRUPCIO EN ESPANYA. REENVIA-LO.

viernes, 20 de mayo de 2011

DIA PER A REFLEXIONAR

DIA PER A REFLEXIONAR

Demà dissabte 21 de Maig es jornada de reflexio.

S'han acabat els mensages per megafonia, per correu, per publicitat en radio o tv., per mitins, en una paraula anem -tots- a descansar.

Es el moment de reflexionar i tirar la vista arrere i vore si lo que digueren fa 4 anys s'ha complit. Si les promeses sobre treball, vivenda, austeritat, ajudes socials, sanitat, imposts, etc., els han portat a terme.

Tots els partits en Manises, Coalicio Valenciana no podia ser manco, hem denunciat ( i aixina queda constancia en el nostre Blog ) que durant estos 4 anys la MALA GESTIO DE L'AJUNTAMENT, governat pel PARTIT POPULAR, EN MAJORIA ABSOLUTA, nos ha portat a un deute de mes de 20.000.000 d'euros.

Si llegim els comunicats, notes de prensa, revistes, fulls, que ha editat el PP pareix que Manises -l'Ajuntament- ha segut u dels Pobles que mes ha invertit. Realment es tot falç. Si es donem conte, el presupost no dona per a res, el deute s'ha incrementat en sifres astronomiques en els ultims 4, 8 i 12 anys, i entre els gastos en personal ( regidors lliberats, assessors, personal de confiança, amiguets, etc., etc. ) i els interessos que'l deute genera no anem a fer res. Les grans obres no es van a poder acabar i manco posar en marcha, i seran un cementeri que pel temps anira deteriorant-se i el pou sense fondo anira fent-se, cada vegada mes, mes fondo.

Les inversions que han vingut a Manises, de la Diputacio i del Plan E -que Coalicio Valenciana aplaudix- han fet reviscolar alguns edificis historics i escoles i guarderies de Manises, i en una falta total de dignitat, etica i responsabilitat politica, el Partit Popular s'ha encarregat de llevar els rotuls publicitaris de les aportacions del Plan E, del Govern d'Espanya, deixant sols els que li han interessat.

Sols queda reflexionar i l'unica forma d'eixir avant es estalviar en lo que se puga, que tots sabem per a on s'escomença:

  • Gastos innecessaris en Regidors Lliberats, Assessors i Carrecs de Confiança, Amiguisme i favoritisme.

Totes les demes propostes les poden llegir a continuacio.

Reflexionem i INVERTIM EN SENTIT COMÚ.

CANVIAR NO ES MAL, PIJOR ES QUEDAR-SE COM ESTEM, CONTINUAR COM FINS ARA.



OPINIO

Vent de Garbi

Senyera e Himno en los mítines del PP

Baltasar Bueno /

Los caraduras del PP, que hace tiempo vienen consintiendo que se haga caca y pis en la Lengua Valenciana, ahí tienen la catalanización galopante en las áreas donde supuestamente mandan ellos, se han dedicado en los mítines de la campaña electoral que ya acaba a exhibir la Real Senyera Valenciana y a terminar sus mentirosos y manipuladores parlamentos con el canto del Himno Regional Valenciano.

Se han dedicado, como hacen siempre, a apropiarse indebidamente de dos de los símbolos Estatutarios más importantes de los valencianos, como si de un cortijo propio se tratara, y los han politizado, los han pisoteado políticamente.

No hacen mucho tiempo, cuando Paquito Camps, alias Gurtel, y la banda de imputados por diversas mangancias, acudieron a declarar a los tribunales. Los del PP sacaron sus mesnadas y cachorros a vitorear al ansiolítico Camps con Senyeras Valencianas en sus manos. No llevaban las banderas de las gaviotas, las del PP, para no identificar las churras con las meninas. No. Llevaban y exhibían ante las televisiones y fotógrafos nuestra Real Senyera, la histórica, la oficial y la estatutaria.

Con el Himno Regional, el Himno Oficial de la Comunidad Valenciana, han perpetrado la misma manipulación. No había mitin del PP que no acabase con el Himno Regional. En vez de poner su Himno pepero, ponían el Oficial valenciano, identificando la valencianía con la derecha del ladrillo, la comisión y del gurtel.

Ni tienen vergüenza, ni se espera que algún día la tengan. Manipula que algo queda, es la consigna que aplican los descarados manipuladores de masas del partido derechista. El mismo que inventó la Academia catalana de la Lengua, AVL, y el mismo que la montó mayoritariamente a base de catalanistas, que están dejando la Lengua Valenciana hecha una piltrafa, con la inestimable ayuda de aquellos sujetos que traicionaron el valencianismo por 30 monedas de plata, al mejor de los estilos de Judas. Léase José María Chiquillo, el concejalillo de Paterna, Miralles o demás altos dirigentes de Unión Valenciana, que dijeron sí al rédito económico y político que la vaca lechera pepera les deparó.

Debería estar prohibido, debería ser delito utilizar la Real Senyera y el Himno regional, símbolo de los valencianos y ponerlos al servicio de los intereses partidistas de unos sujetos que luego pasan olímpicamente de ellos.

Pero lo que es ciertamente inmoral es que exhiban desde las plataformas de los mítines la Real Senyera y hagan como que cantan el Himno de los valencianos, pues es una gran maniobra de engaño a los electores, a quienes hacen creer que son valencianistas, cuando lo que realmente son tiene un nombre: madridistas-centralistas.

Como valenciano me da vergüenza con qué descaro, con qué falta de escrúpulos, los del PP enarbolan y hacen ondear nuestros símbolos, cuando consienten, por ejemplo, que nuestra Lengua Valenciana sea arrastrada por todos los muladares filológicos del territorio patrio, donde día a día va perdiendo su originalidad y cientificidad.

Por Baltasar Bueno
Periodista.

Editat en: